vineri, 16 august 2013

Fotografia care te inspiră

            Cred că toţi avem o melodie (sau ar trebui să avem) care ne inspiră, care ne umple de viaţă şi ne face să dansăm. Melodia aia pe care o ascultăm atunci când suntem prost dispuşi, fără chef, trişti etc.
Dar aici nu e voba de melodii, ci de fotografii. La fel cum avem o melodie care ne inspiră, aşa ar trebui să avem şi o fotografie care ar trebui să ne inspire. Fie că este un apus, un animal, nişte munţi sau un răsărit... sunt lucruri/peisaje/oameni/animale care ne inspiră.
            Aşa că hai să vedem ce ne inspiră pe fiecare.

Lissa

Cola
Raisa

Zappy

Kate T.

Câştigătoarea este Lissa!

7 comentarii:

  1. Heeei. Poti sa adaugi si fotografia mea, te rog? Sau e prea tarziu? :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze pentru intarziere.
    As fi declarat-o castigatoare pe Zappy daca fotografia ei nu ar fi avut "probleme tehnice"(soarele supraexpus si flare-ul deranjant)
    A castigat Lissa, peisajul ei ma linisteste si imi da incredere!
    Felicitari! tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iiiii. Multumesc mult! Promit sa mai pun la bataie niste poze din calatoria mea. :)

      Ștergere
  3. Îmi place foarte mult fotografia făcută de Raisa. Îmi inspiră ideea de libertate!
    Bravo, Lissa! Este o fotografie foarte bună. Pare a fi Paradis, unde e făcută poza? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze că deabia acum am văzut comentariul. În Grecia. :)

    RăspundețiȘtergere

Labels

Un produs Blogger.