marți, 8 ianuarie 2013

Regulile "jocului"

1. Se vor posta fotografii făcute de noi, nu copiate de pe net.
2. Se acceptă şi fotografii editate.
3. O dată pe săptămână se vor posta fotografii pe o anumită temă, în rest se pot posta fotografii diverse.
4. La sfârşitul săptămânii se va alege o fotografie care va sta la panoul de onoare o săptămână, adică până se alege alta.
5. Fotografia câştigătoare va fi aleasă de altcineva. De cineva imparţial. Nu votăm noi pentru că se prea poate să ne votăm după "prietenii"...
6. În fiecare lună se va alege fotograful cel mai bun.
7. Pozele vor avea watermark (semnătură).

Pentru că nu avem mereu timp să mergem să căutăm poza ideală pe afară... m-am gândit că putem face şi desene pe tema propusă.
Poate că nu mulţi ştim să desenăm bine, dar ne ies destul de bine diverse măzgălituri... de ce să nu facem şi o categorie cu "măzgăliturile" noastre?
Aştept păreri...

Şi tema va fi aleasă mâine.
Până la 12 se va alege tema. 


9 comentarii:

  1. E bună ideea cu desenele şi abia aştept să văd tema. ^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune ideile!!!! In legatura cu semnatura,a mea o sa fie un pic diferita fata de numele meu de pe blog fiindca eu o folosesc de ceva timp si nu vreau sa o schimb. E ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stau mai rau cu netul. Am inteles ca se poate intra "pe comunitate" pentru a trimite poze. Ideea cu tema nu mi se pare "fair play". Cel ce o propune, incearca sa impuna ceva ce i se pare ca "i-a iesit".
    Totusi, cum trimit pozele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cei de aici propun teme, iar altcineva care nu are treabă cu postatul de fotografii o să aleagă tema.
      Da, se poate intra. Îmi trebuie doar o adresă de e-mail pentru a vă invita, iar pe urmă puteţi posta.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  4. ^
    Ideea cu desenele e super bună. Anunţ că eu nu o să pot posta fotografii prea des. Cu desenele o să îmi fie mai uşor. :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi m-am gândit şi eu că lumea nu prea poate mereu să facă fotografii, mai ales că e iarnă acum :-L.

      Ștergere

Labels

Un produs Blogger.