vineri, 11 ianuarie 2013

Razboi

Cand regele cade jocul s-a sfarsit.

Alexandra^_^

9 comentarii:

  1. Vaai, ce superb, e foarte interesanta ideea. Ce aparat ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Folosesc un DSLR de la Nikon cu obiectiv.

      Ștergere
  2. Mi-ar fi placut sa vad toata tabla incadrata cumva si mai multe piese asistand neputincioase, dar este o idee buna chiar si asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa le aranjez in mai multe feluri,insa asta mi-a placut mai mult. Am facut si una asemanatoare cu ideea ta in care regele(pieasa alba) este inconjurat doar de piese negre.Nu era toata tabla expusa si am surprins area de sus. Poate o sa o pun si pe aceea,dar in opinia mea nu a iesit la fel de bine ca cea care am pus-o acum. Mai am o fotografie din setul cu sah,asa ca poate o sa mai fac un post si le pun pe amandoua.

      Ștergere
    2. Pai... nu cred ca trebuie sa fie neaparat cele mai reusite fotografii ca sa le postezi. Eu ti-am impartasit parerea mea, in rest depinde de tine.

      Ștergere
  3. Foarte,foarte interesant şi frumos!

    RăspundețiȘtergere

Labels

Un produs Blogger.