miercuri, 9 ianuarie 2013

Lămuriri

Alexandra:
"Am si eu o intrebare. Parca era vorba sa postam si mini articole ajutatoare sau ceva de genul? Daca da putem posta oricand si orice din domeniul fotografiei,nu?"
Da, se pot posta şi mini-articole ajutătoare oricând.
Despre ce? Despre orice. Tehnici de fotografiere, despre editat, despre... aparate foto. Despre tot ceea ce are legătură cu fotografiile.

Am mai fost întrebată dacă se pot posta şi alte fotografii pe lângă cele care trebuie să respecte tema propusă.
Da, se pot posta. Se pot posta chiar şi mai multe fotografii pe aceeaşi temă, dar va trebuie să alegeţi una din ele care să participe la concurs (concurs fără premii, să ne înţelegem :D)

Şi... acum o veste bună! :)
Fără alte introduceri... VĂ PREZINT JURIUL: Ioan Moldovan.
Ce trebuie să facă juriul? Păi să aleagă în fiecare miercuri o fotografie din cele propuse.
Eu marţi voi strânge toate fotografiile într-o singură postare, iar miercuri se va alege câştigătorul.
Şi dacă vrea domnul juriu să aleagă chiar el temele propuse de noi...
Cam asta e toată treaba juriului.
Vă mulţumim că aţi acceptat!

Şi puteţi începe să propuneţi şi alte teme ca miercurea viitoare să avem deja o temă. :)




4 comentarii:

  1. Astept sa vad martea viitoare primele fotografii. Deocamdata alegeti-va voi temele, care va sunt mai la indemana, pe parcurs va pot sugera si eu teme noi.
    Va doresc mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi aveţi de ales dintre fotografiile care sunt propuse pe aici cu titlul "Culoare".
      Mulţumim pentru urare!

      Ștergere
  2. Eu m-am gândit să fie o temă care să fie ceva cu apus/răsărit sau cu animale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere

Labels

Un produs Blogger.