luni, 7 ianuarie 2013

Început!

Şi... uite că am deschis şi acest blog.
De ce şi acest blog? Păi simplu. De ce să ne exprimăm doar prin cuvinte? De ce să nu o facem şi prin fotografii? Poate că unii din noi nu ne putem exprima prin cuvinte, dar poate ne putem exprima foarte bine prin fotografii.
Se zice că o fotografie face cât o mie de cuvinte... haideţi atunci să adunăm milioane de "cuvinte".
Mulţumesc tuturor celor care vor posta!

Ce vom face în continuare?
Păi o să venim cu nişte teme... şi supunem la vot... sau să vedem cum facem.
Încă nu am un plan bine făcut, dar până mâine sper să vin cu o idee bună.
Sper ca blogul ăsta să crească mare şi frumos!

4 comentarii:

  1. Am vizitat si celelalte bloguri, am gasit lucruri interesante. Talent si creativitate! Iti doresc mult succes si cu acest blog!
    Iti multumesc pentru vizita si comentariul de pe blogul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi noi îţi mulţumim pentru vizită şi pentru urare. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepemm ! Iei ,ma bucur ca ai deschis acest blog , este grozav! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Labels

Un produs Blogger.